vrijdag 20 december 2013

Goeiemorgen, en een warm welkom aan mijn nieuwe volgers!! Ik wilde zo graag wat volgers, maar wist niet hoe ik er aan moest komen. Nu lijkt het toch nog goed te gaan komen. Vind het zo heerlijk om alle creaties te delen, en natuurlijk ook om ze bij andere te zien schitteren.
Ik ben op dit moment wat grotere creaties aan het afwerken, maar tussendoor heb ik wel tijd voor iets kleins. Mijn oog viel op dit hondje:
Van voren

Iets dichterbij


Als laatste heb ik hem een dasje gehaakt. 
Het patroon is afkomstig van Little owls hut.
Je moet dan even je naam en email achterlaten, en dan kun je hem downloaden. 
Mijn handen kriebelen om haar een broertje te geven. 
Fijne dag allemaal!!!

10 opmerkingen:

  1. owwww wat een schatti zeg ♥.. ik had gister ff op facebook je link geplaatst haha en erbij gezet dat wat volgers wel leuk zou zijn hihi'

    liefs jenneke ( en ik zie bekende)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank zij Jenneke's promotiecampagne komen we binnenvallen en worden we natuurlijk volger meis!!!!!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms moeten mensen gewoon even een linkje zien, reclame doet heel veel, dat weet ik! Je hebt een superleuk blogje en ben ook meteen volger geworden!
    En wat een superleuk hondje heb je gemaakt!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Jenneke's promotiecampagne doet het goed! Ook ik ga je volgen! Je hondje is echt een schatje! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha die Jenneke is toch wel lief voor jou! Ik ben je ook gaan volgen maar niet alleen omwille van Jenneke. Ook omdat je blog leuk is en je mooie dingen maakt!
    Veel succes en welkom in blogland!
    Groetjes
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooo wat een schatje ...

    je maakt zo'n prachtige creaties ...
    ben ook onmiddellijk volger geworden

    heb je blogje ook ontdekt dankzij Jenneke ...

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi, ik ben op je blog terecht gekomen via Jenneke, leuke blog!
    Je hebt er een volger bij, Groetjes Chantal van HaakBrei-n

    BeantwoordenVerwijderen